Oboids's Comments

Comment Wall (12 comments)

You need to be a member of Atheist Nexus to add comments!

Join Atheist Nexus

At 9:28am on February 14, 2009, Bodhi said…
nabasa ko yong madrama mong buhay...hehehe..
At 12:38am on December 7, 2008, Lindzee said…
So... you are a few bucks richer!!!
At 9:08pm on December 5, 2008, Lindzee said…
Yay! Me too, I'll be spending tomorrow night watching! =)
At 5:26pm on December 5, 2008, Ian said…
One member at a time, that's true. And even though I've seen Goodkind's books on the shelves, for some reason I've never actually picked them up.
At 8:32am on December 5, 2008, A Former Member said…
Well, I tend to think he missed out. The problem is trying to convince others of that. Either I'm not worth it, or I'm a piss-poor con man! :)

Hope you like AN. I just joined recently, and I'm having fun on here.
At 2:28am on December 5, 2008, Dominiq said…
Hello Oboids! It's great to have another Filipino on A/N, welcome. :-D
At 2:15am on December 5, 2008, Lindzee said…
Awww thanks! Definitely I'll meet everyone that I can. My ass wants to be there too LOL. Hoping next year. We all should have a good time!
At 1:27am on December 5, 2008, Lindzee said…
Wow, that’s some deep shit man =P Tell me about it. It’s hard to be anything else but a Catholic when you’re Filipino. It’s like part of our cultural identity. I for one am still to find a real life atheist around here. I’m lucky that my Catholic friends are not so shallow as to make this whole difference in belief a big deal. Yep, you’re right they find comfort in religion. Though I just can’t imagine myself buying to that crap anymore. It’s a shame how much people still buy into this ugly legacy from the Spaniards. The same people who oppressed and screwed the country historically are responsible for introducing “god.” Met a couple of cool Filipinos here in A/N.I haven’t visited the Phils for 9 years, so it’s nice to meet some like-minded people here. Hope you have a good time and meet lotsa cool people=)
At 12:50am on December 5, 2008, Lindzee said…
You're from UPD? No wonder you're an atheist =P
At 11:48pm on December 4, 2008, Tori said…
I also consider myself an existentialist atheist...and damn proud of it!
At 6:29pm on December 4, 2008, A Former Member said…
Welcome. I asked a guy out this year who was Filipino. He said "no". :(

You look nice though! (Gosh, I love to flirt online!)
At 11:13pm on December 3, 2008, Lindzee said…
Hey there, welcome! Fellow Pinoy =)

Support Atheist Nexus

Donate Today

Donate

 

Help Nexus When You Buy From Amazon

Amazon

AJY

 

© 2014   Atheist Nexus. All rights reserved. Admin: Richard Haynes.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service