Será q da para juntar a galera atea no Rio? Vamos organizar alguma coisa... Boten aqui as propostas e os nomes dos interesados...

Views: 16

Replies to This Discussion

na verdade eu continuaría sendo ateu sob aquela definiçao, mais todo bom, eu tambén acho q vou asistir a os jogos com alguns amigos...
Se tiver reunião no Rio, vou me esforçar pra ir. Acho que o contato presencial é importante para nós, mas se alguém pensa em levar isso adiante, é bom pensar nas atividades do encontro - reunir por reunir não vale a pena. Será que futebol é a melhor opção? (Eu topo.)
todo bom com o futebol, so que eu tenho problemas de joelho assim que nao dá para eu jogar...

Mais posso acompanhar...
Pensei que fosse pra assistir. To meio fora de forma pra jogar...
ok, tanto faz..

Eu acho muito válido organizar alguma coisa. Eu moro em Niterói, mas se marcarmos direitinho dá pra ir de boa. Nós somos, teoricamente, um dos estados com maior número de ateus -ou O estado com o maior número-, e mesmo assim não encontrei um grupo de ateus no Rio! Nos reunir, trocar ideias e tal, ia ser show. Tem que juntar uma galera pra levar isso pra frente!

RSS

Support Atheist Nexus

Donate Today

Donate

Help Nexus When You Buy From Amazon

Amazon

MJ

Latest Activity

Joan Denoo replied to roland707's discussion Thoughts on Buddhism?
50 minutes ago
Pat replied to James M. Martin's discussion World Wrestling's Steve Austin on Why Same Sex Couples Should be Allowed to Marry
1 hour ago
Warren Jappe commented on Steve Shives's video
1 hour ago
Warren Jappe posted a video

It's good to be anti-Islam

...but not anti-Muslim. Christians burned alive, beheaded, crucified and tortured to death http://endoftheamericandream.com/archives/christians-are-being-bur...
1 hour ago
Pat replied to Raj's discussion Bible: all laws must be obeyed
1 hour ago
Pat replied to Polaroidxxx's discussion Atheist Confetti
1 hour ago
John Jubinsky added a discussion to the group ORIGINS: UNIVERSE, LIFE, HUMANKIND, AND DARWIN
2 hours ago
sk8eycat replied to Steph S.'s discussion Noah movie religious controversy
2 hours ago
Sentient Biped replied to Raj's discussion Bible: all laws must be obeyed
4 hours ago
Loren Miller replied to Polaroidxxx's discussion Atheist Confetti
4 hours ago
Steve Shives posted a video

Chapters Eleven and Twelve - An Atheist Reads Simply Christian

The examination of N.T. Wright's Simply Christian continues with a look at Chapter Eleven: Worship, and Chapter Twelve: Prayer.
4 hours ago
booklover replied to James M. Martin's discussion World Wrestling's Steve Austin on Why Same Sex Couples Should be Allowed to Marry
5 hours ago

© 2014   Atheist Nexus. All rights reserved. Admin: Richard Haynes.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service